lóbálom a lábamat

Tegnap éjszaka

2012/03/24. - írta: kalimpálok

az elejétől a végéig kiolvastam a saját blogomat. Miért hazudnék? Időnként jókat kacagtam, vihogtam, röhögtem.

az elejétől a végéig kiolvastam a saját blogomat. Miért hazudnék? Időnként jókat kacagtam, vihogtam, röhögtem.

Miért hazudnék?

Időnként jókat kacagtam, vihogtam, röhögtem.

Visszasírom a szép időket, még akkor is, ha időnként bőgtem is, nyavalyogtam is.

Mit nem adnék azért, ha ma csak annyi gondom lenne, mint akkoriban volt.

Mégis jól esett, emlékezni, mert számomra szép, szabad és viháncolós  időszak volt ez.

Lám, mi mindenre jó egy internetes napló!!!

Megöregedtem.

Ma már nem repülne utánam a kabátom, ha munkába megyek, (nem megyek, mert jelenleg nincs) de  a caps lock még mindig ellenségesen viselkedik, és rötyögni is képes vagyok még, akár saját magamon is.

Többször esek kétségbe, de más a minősége magának a nyugtalankodásnak is, nincs benne annyi stressz, talán az esélytelen nyugalmával nyugtalankodom, talán bölcsebben fogadom a kudarcokat és az újonnan belém költözött cinizmus is segít.

Tehát Kalimpa kalimpál, de korántsem olyan fiatalosan, mint régen. Ez rendben is van: így és kevesebb kárt is okozok, magamnak és másoknak ! :D

 

Mi a rossebb az a tracback URL, amit egy sorba, csak egyet lehet?

 

 

 

 

Címkék: kalimpa
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalimpalok.blog.hu/api/trackback/id/tr738325324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása