lóbálom a lábamat

Kalimpa szerintem remek főállású angyal lenne!

2011/06/12. - írta: kalimpálok

Figyuzzatok ide kedveseim!

Kalimpa éppen most állás nélkül van.
Talált valami nagyon neki valót, de ahhoz kellene a segítségetek!
A Vodafon főállásu angyalt keres.

http://apps.facebook.com/foallasuangyal/

Figyuzzatok ide kedveseim!

Kalimpa éppen most állás nélkül van.
Talált valami nagyon neki valót, de ahhoz kellene a segítségetek!
A Vodafon főállásu angyalt keres.

http://apps.facebook.com/foallasuangyal/

A projektek menü alatt van az enyém is! Szavazzatok rám és kampányoljatok értem, léci, léci, léCI!

Későn vettem észre és már sokaknak többszáz szavazata van! Kalimpa nem hátrál, hanem fejjel megy a falnak!


Tegnap éjjel fedeztem fel. Már régóta van egy porjektem, de soha ne volt lehetőségem arra, hogy megcsináljam. Elég kezdetlegesen, tegnap éjjel 12órakor bejelentkeztem az angyalok közé, hogy már most lehessen rám szavazni.
A Vodafon főállású Angyal kerestetik oldalán találjátok meg, a 2011 angyala (bal sávban) eldugva. Lehet rám szavazni, hozzászólni és kampányolni is értem.
Annyira, de annyira szeretném ezt !!!!!
Szerintem nekem való feladat lenne!
Segítsetek!
MA már javítgatom a szöveget és jobb címet is keresek neki, de addig is szavazni kell, mert kevés az időm!!!
Léci, léci,lécike!!!!!
Kalimpa (deákkati

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalimpalok.blog.hu/api/trackback/id/tr278325300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása