lóbálom a lábamat

Vezényszó röviden??!

2011/05/09. - írta: kalimpálok

Meglepődnétek, ha látnátok mennyit változtunk, Pömm és én.

Már egyáltalán nem vagyunk Laookon csopor, ha közlekedünk. Gyönyörűen jön a jobb oldalamon, nem előz meg, csak néhány galamb, ismerős kutya, vagy ember miatt feszül meg a póráz.

Meglepődnétek, ha látnátok mennyit változtunk, Pömm és én.

Már egyáltalán nem vagyunk Laookon csopor, ha közlekedünk. Gyönyörűen jön a jobb oldalamon, nem előz meg, csak néhány galamb, ismerős kutya, vagy ember miatt feszül meg a póráz.

Sokat tökölődtünk amíg ide eljutottunk. Kicsit komplikálta a dolgot, hogy a kutyasuliban mindenki baloldalhoz szoktatta, én is.

Amikor egyedül maradtunk, észre se vettem, hogy nekem az a jó, ha a jobb oldalamon jön. Persze, mert a jobb fülem süket, és a balon telefonálok, és ott jönnek mellettem a családtagok és a barátaim is, hogy halljam őket.

Összhang van közöttünk, ismer és ismerem, félszavakból is megértjük egymást. Kedvemért hamar átszokott.

A környezetem, a Lónyay utca, Erkel utca és a teljes pesti Duna-part közönsége elfogadta és normálisnak veszi, hogy "mi" folyamatosan dumálunk.

Vele egyeztetem, hogy mit főzzek (a többiek úgyis Főzz bármit!-  válaszolnak, neki is nyavalygok, hogy Tücsök milyen jegyeket hozott, és néha azon is összekacsintunk, hogy Ciceró, a jákó papagáj milyen hülyén néz ki, amikor felülről lefelé lógva egy lábon eszegeti az almát a másik "kezével" ööö lábával.

Hosszan, de sikeresen lebeszélem, hogy megegye a járdán talált rágógumit,  koszos zsebkendőt.

Hupiapu mindent ért, már a kommunikációs karakter hegyeket, amivel a világra jöttem.

A tréner kiváló, sokat segített, de néha igencsak értetlen. Nem érti, hogy miért nem csak rövid vezényszavakat  adok Pömmnek.

Az igazat, vagyis azt, hogy mi folyamatos "dumálunk" nem is merem el mondani neki.

Hülyének nézne???

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalimpalok.blog.hu/api/trackback/id/tr708325298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása